Dolph Springer beseft op een ochtend ontzet dat zijn enige vriend, zijn hond Paul, verdwenen is. In zijn wanhopige zoektocht naar Paul komt hij langs een palmboom die plots een spar wordt, een kantoor waar het constant binnen regent, ook al schijnt buiten de zon, een buur die naar het einde van de wereld rijdt. Ook heeft hij telepathie met honden, houdt hij een diepzinnige discussie over een pizzalogo en nog veel meer. Een portret zonder logica van een volledig absurde wereld die voor de mensen erin doodnormaal is of... Is Dolph in zijn zoektocht naar Paul eigenlijk iets veel belangrijker kwijt geraakt: zijn verstand?
"Absurditeit in het kwadraat...Wrong (is) uitdagend excentriek. En Dupieux is een soort professor Zonnebloem van de Franse film: half niet zo verstrooid maar even hardhorig als het er op aankomt om het pad van de rede of de conventies te volgen." (De Morgen)
"Deze consequente oefening in absurditeit is even entertainend als nonsensicaal" (Cobra.be)
"Bringing the fun into arthouse cinema, Wrong will leave you strangely addicted to Dupieux's world" (Twitchfilm.com)
"With a hand in nearly every facet of filmmaking, Dupieux proves himself a mad, colossally talented visionary who delightfully refuses to play by the rules." (Sundance FilmFestival)
Regisseur Quentin Dupieux, die in 2010 zijn reputatie vestigde met ‘Rubber’, een film over een moordende autoband, gooit in “Wrong” alle logica van een ‘normale’ vertelling volledig overboord, waardoor de meest bizarre personen en situaties de revue passeren. Hilarische over-the-top absurditeit voor de liefhebbers. Deze bizarre film werd op het Sundance Film Festival genomineerd voor de Grand Jury Prize.